مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-28سياسي

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در مرزها آغاز شد


ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و امکان تردد در مرزهای استان افزود: با توجه به هم مرزی با سه کشور خارجی تدابیر برای اقدامات پیشگیرانه در مرزهای استان اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از سلامت منابع انسانی و ارباب رجوع در مقابل کرونا اولویت اصلی است ادامه داد: در این زمینه تمام امکانات بسیج شده است.

شکری افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا همزمان با انتشار خبر انتشار این ویروس در کشور چین در پایانه های مرزی آذربایجان غربی آغاز شده بود تا مانع از ورود این ویروس از طریق مسافران ورودی زمینی به کشور شویم.

وی اضافه کرد: با همکاری علوم پزشکی و بخش های بهداشتی و تأمین تمهیدات لازم برای استقرار آنان در پایانه های مرزی برای شناسایی مسافران مشکوک مبتلا به ویروس کرونا نسبت به اقدامات ضروری در این ارتباط اقدام شده بود.

شکری با تشریح سایر اقدامات انجام شده پس از انتشار خبر نخستین بیمار مبتلا به کرونا در ایران اضافه کرد: بلافاصله رایزنی برای در اختیار قراردادن مواد ضدعفونی دستی و گالنی، دستکش و ماسک جهت استفاده و توزیع در اداره کل، ادارات شهرستانی، پایانه های مرزی، پایانه های مسافری، بار و سیمان انجام و با تأمین این مواد اقدامات لازم جهت حفاظت از سلامت کارکنان و خدمات گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در مرزها آغاز شد

اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در مرزها آغاز شد