مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:052020-02-28سياسي

معاون استاندار: هموطنان به گیلان سفر نکنند


علی اوسط اکبری مقدم عصر جمعه در بازدید از طرح تب سنجی مسافران گیلان در گردنه حیران آستارا اظهار کرد: مسافران گیلان از دو سوی شمال و جنوب این استان در شهرستان های چابکسر و آستارا تب سنجی می شوند و سفر هموطنان، شیوع کرونا را در گیلان تشدید خواهد کرد.

وی بیان کرد: گیلانی ها مهمان نواز هستند اما اقدامات پیشگیرانه جهت صیانت از سلامت عمومی است تا برای کنترل بیماری کرونا با آرامش کامل و برنامه ریزی خوب گام های مثبتی برداشته شود.

وی ادامه داد: ستاد گشت دستگاه های اجرایی گیلان برای پیشگیری از بیماری کرونا متشکل از جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، پلیس راه و فوریت های پزشکی فعال شده است.

اکبری مقدم گفت: از ظرفیت دستگاه های اجرایی و نظامی استان به منظور پیشگیری از کرونا استفاده می شود و شهرداری ها، دهیاری ها و سایر دستگاه و سازمان ها در اعلام هشدارها و توصیه های بهداشتی پیشگام شوند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: هموطنان به گیلان سفر نکنند

معاون استاندار: هموطنان به گیلان سفر نکنند