مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 16:302020-02-28اقتصادي

«وضعیت سفید» در نهاوند/ میزان خسارات سیل در دست بررسی


بارندگی های سیل آسا در نهاوند گرچه منجر به بروز بحران نشد اما وضعیت شهرستان را تا مرز وضعیت قرمز پیش برد، البته با قطع بارش ها از اوایل روز چهارشنبه آب فروکش کرده و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ بارش های فراوان هفته گذشته در نهاوند باعث طغیان آب و بالا آمدن آن در بستر رودخانه گاماسیاب و دیگر رودخانه ها شد که همین امر آبگرفتگی شدید در برخی از روستاهای حاشیه این رودخانه مانند گردچم ، باباقاسم ، فیازمان ، میلاب ، بالاجوب ، گنبد کبود ، عسگرآباد ، مهین آباد ، گیل آباد و رزینی را در بر داشت.

اگرچه این بارندگی منجر به بروز بحران نشد اما تا مرز وضعیت قرمز پیش رفت به گونه ای که فرماندار شهرستان مجبور به درخواست کمک از ستاد مدیریت بحران استان و حضور آنها در نهاوند شد.

روستای میلاب و عسگرآباد از توابع بخش زرین دشت از جمله مناطق شهرستان بود که سیل بیش از دیگر مناطق آنها را تهدید می کرد به طوری که تقریبا وضعیت قرمز و هشدار در آنجا اعلام شده بود.

به گفته معاون عمرانی استاندار اگر رودخانه این روستا به موقع لایروبی نمی شد مشکل جدی برای اهالی پیش می آمد اما با حضور به موقع مسوولان شهرستان و استان خوشبختانه وضعیت به حالت عادی بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وضعیت سفید» در نهاوند/ میزان خسارات سیل در دست بررسی

«وضعیت سفید» در نهاوند/ میزان خسارات سیل در دست بررسی