مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-28اجتماعي

تمامی مدرسه های هرمزگان تا روز دوشنبه تعطیل است


موسی دادی زاده سرخایی عصر جمعه با اعلام این خبر افزود: تعطیلی مدرسه ها درهمه مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دبستانی ها سراسر استان در نوبت صبح و بعدازظهر از سوی وزارت بهداشت ودرمان اعلام شده است.

وی بیان داشت: همه مدرسه ها و خوابگاه های دانش آموزی نیز جهت حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان شست وشو، ضدعفونی و گند زدایی شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: معلمان نیز در هفته ای که مدرسه ها تعطیل بود، از طریق گروه های واتساپی وفضای مجازی نکات آموزشی را به دانش آموزان ارایه دادند و این روند همچنان ادامه دارد.

دادی زاده ابراز داشت: ستاد کنترل وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان شکل گرفته و 24 نفر از کارشناسان این نهاد به همراه اعضای این ستاد درقالب 12 اکیپ، روز گذشته و امروز جمعه مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار دادند.

وی از اولیا خواست: از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آن ها موجه است.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: مدیران ومعلمان مدارس درصورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، درتماس با والدین آن ها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مدرسه های هرمزگان تا روز دوشنبه تعطیل است

تمامی مدرسه های هرمزگان تا روز دوشنبه تعطیل است