مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-28پزشكي

مردم وسواس برای مصرف مکمل ها برای مقابله با ویروس کرونا نداشته باشند


مردم با توجه به شرایط موجود جامعه و شیوع ویروس کرونا به صورت وسواسی وتهاجمی به دنبال مکملها نباشند واز یک رژیم غذایی متنوعی که شامل همه گروههای غذایی است پیروی کنند.

- یک استاد دانشگاه گفت: مردم با توجه به شرایط موجود جامعه و شیوع ویروس کرونا به صورت وسواسی وتهاجمی به دنبال مکملها نباشند واز یک رژیم غذایی متنوعی که شامل همه گروههای غذایی است پیروی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلال الدین میرزای رزاز اظهار کرد: 80 تا 85 درصد مردم به صورت عادی تمام مواد مغذی لازم را از همین تنوع رژیم غذایی می توانند دریافت کنند.

وی درباره سیستم ایمنی بدن در مقابل ویروس ها گفت: بدن در مقابله با بیماری ها فارغ از اینکه عامل تهاجم میکروب، ویروس یا هر جرم بیماری زای دیگری که باشد یک سیستم تقابل و دفاعی دارد که به سیستم ایمنی معروف است.

این سیستم دارای بخش های مختلفی است که به بخش های اختصاصی وغیر اختصاصی تقسیم می شود که در قسمت غیر اختصاصی از خط اول دفاعی بدن مثل پوست، لایه اپیتلیال دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی، گلبول های سفید و آنزیم لیزوزوم تشکیل شده است که با ورود یک عامل خارجی دفاع خودشان را آغاز می کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در قسمت دوم که به دفاع اختصاصی معروف است در واقع سیستم های لنفوسیت های Tو Bوارد کارزار می شوند و یک اتفاقات پیچیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم وسواس برای مصرف مکمل ها برای مقابله با ویروس کرونا نداشته باشند

مردم وسواس برای مصرف مکمل ها برای مقابله با ویروس کرونا نداشته باشند