مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-28پزشكي

بهبودی 400 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در «گیلان»/ استرس بارش را از گیلان می بندد


استان سه میلیون نفری گیلان، چند صباحی است درگیر ویروس کرونا بوده و مردم این استان روزهای ابتدایی با دشواری های مواجه بودند که بیشتر افزایش آمارها ناشی از استرس ترس از مبتلا شدن بوده که خود بانی تضعیف دستگاه ایمنی بدن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گیلان یکی از استان هایی است که درگیر ویروس کرونا بوده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته درحالی که استراحت و تغذیه مناسب در کنار رعایت عوامل بهداشتی نظیر شست و شوی منظم دست ها با آب و صابون (دمای 10 الی 15 درجه سانتی گراد) یا محلول ضدعفونی کننده از آیتم های مؤثر در مواجه با ویروس کرونا است؛ ویروسی که کمترین میزان کشندگی را دارد و سیستم ایمنی بدن به راحتی توان مقابله با این بیماری را دارد.

انجام آزمایش تشخیص کرونا در گیلان از شنبه به گفته استاندار گیلان با پیگیری صورت گرفته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام آزمایش تشخیص کرونا از شنبه  در گیلان انجام می شود که این امر منجر به افزایش سرعت شناسایی و درمان بیماران خواهد شد.

بارگیری و ارسال محموله موردنیاز  کادر درمانی، پرستاران و نیروهای خدماتی از دیگر خبرهای خوبی بود که زارع از آن سخن گفت.

واگذاری مجدد توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی کننده به داروخانه ها کمبود انواع ماسک های صورت و ژل های آنتی باکتریال مهم ترین دغدغه گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 400 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در «گیلان»/ استرس بارش را از گیلان می بندد

بهبودی 400 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در «گیلان»/ استرس بارش را از گیلان می بندد