مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:552020-02-28ورزشي

جلسه محرمانه عربستان برای حذف نمایندگان ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید آذری با اشاره به جریمه 120 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به خاطر جعل سند باشگاه ها برای گرفتن مجوز حرفه ای، - عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فوتبال دو کشور امارات و عربستان جلسه محرمانه ای برای حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سعید آذری با اشاره به جریمه 120 هزار دلاری فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون آسیا به خاطر جعل سند باشگاه ها برای گرفتن مجوز حرفه ای، گفت: در همین ارتباط چهارشنبه شب جلسه محرمانه ای در دبی با حضور مسئولان فوتبال امارات و عربستان برگزار شده است تا باشگاه های ایرانی را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 2017 قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن اگر کشوری مدارک باشگاه هایش را سندسازی کند، کلیه مجوزهای حرفه ای باشگاه هایش لغو می شود.

به همین خاطر عربستان و امارات دنبال محروم کردن تیم های ایرانی بر اساس این قانون هستند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان مسئولان فدراسیون ما دنبال برگزاری انتخابات هستند ولی داریم از جای دیگری ضربه می خوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه محرمانه عربستان برای حذف نمایندگان ایران

جلسه محرمانه عربستان برای حذف نمایندگان ایران