مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:252020-02-28فرهنگي

هنرمندانی که با شهرشان قهرند!


یک هنرمند نقاش معتقد است «در میان دغدغه هنرمندان آنچه برایم بسیار عجیب است، تمایل نداشتن نقاشان به انعکاس محیطی است که در آن زندگی می کنند.

- یک هنرمند نقاش معتقد است در میان دغدغه هنرمندان آنچه برایم بسیار عجیب است، تمایل نداشتن نقاشان به انعکاس محیطی است که در آن زندگی می کنند.

بسیاری از نقاشان عمرشان را در شهرها می گذرانند، اما کمتر دیده می شود که از فضای اطراف و شهری که در آن زندگی می کنند اثری را خلق کنند.

یکی از دلایل این موضوع می تواند احساس بیگانگی نقاشان با محیطی باشد که در آن زندگی می کنند.

علی فرامرزی، هنرمند نقاش در گفت وگو با ایسنا درباره ی نقش هنرمندان در همراهی با رویدادهای اجتماعی و تاثیر این رویدادها در آثاری که خلق می کنند، اظهار کرد: به طور کلی مقطع های تاریخی و اتفاق های اجتماعی، فرهنگی و .

می تواند به دو صورت در آثار هنرمندان انعکاس داشته باشد؛ در رویکرد نخست، انعکاس به صورت غیرمستقیم است و سال ها بعد منتقدان و تحلیل گران به این نتیجه می رسند که این دست از آثار در واکنش به اتفاقات آن مقطع تاریخی خلق شده بودند.

او ادامه می دهد: گاهی هم برخی از هنرمندان دغدغه زمان خودشان را دارند، در زمان حال زندگی و سعی می کنند به برهه های تاریخی به عنوان واقعیت های عینی زندگی نگاه کنند و در نتیجه در آثارشان نیز به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندانی که با شهرشان قهرند!

هنرمندانی که با شهرشان قهرند!