مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:252020-02-28ورزشي

اپیدمی «اضطراب» پس شیوع کرونا/ راهکارهای قرآنی برای رسیدن به «آرامش»


ویروس کرونا، نه تنها سلامتی مردم و روان برخی را آزرده کرده بلکه بسیاری از معادلات اقتصادی، سیاسی و حتی ورزشی را هم تغییر داده است؛ آنچه در این نوشتار بر آن تاکید شده نظر قرآن کریم و توصیه های قرآنی است که می توان در این ارتباط از آن بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مدتی است شیوع یک ویروس به نام کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا با نژادها، فرهنگ ها و سبک های زندگی مختلف باعث ایجاد اضطراب و ارعاب شده است.

این ویروس نه تنها سلامتی مردم و روان برخی را آزرده کرده بلکه بسیاری از معادلات اقتصادی، سیاسی و حتی ورزشی را هم تغییر داده است؛ آنچه در این نوشتار بر آن تاکید شده نظر قرآن کریم و توصیه های قرآنی است که می توان در این ارتباط از آن بهره برد.

به همین بهانه گفت وگویی با یک حافظ کل، مدرس دانشگاه و پژوهشگر قرآنی انجام شده است.

سید امیرحسین حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با استناد به تفسیر آیه 32 سوره معارج، گفت: در قرآن و روایات معصومین علیهم السلام حفظ سلامتی و پاکیزگی اهمیت دارد و سفارش مؤکد شده است؛ به طوری که بر اساس تفسیر آیه هشتم سوره تکاثر در سرای آخرت یکی از سوالاتی که از ما پرسیده خواهد شد در مورد حفظ سلامتی و پاکیزگی جسم می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی «اضطراب» پس شیوع کرونا/ راهکارهای قرآنی برای رسیدن به «آرامش»

اپیدمی «اضطراب» پس شیوع کرونا/ راهکارهای قرآنی برای رسیدن به «آرامش»