مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-28پزشكي

مبادی ورودی آبادان برای مقابله با شیوع کرونا کنترل می شود


سید زین العابدین موسوی پنج شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: با تلاش و همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و نیروی انتظامی، مبادی ورودی را بستیم و از صبح جمعه تدابیر شدیدی برای ورود به آبادان در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد بیمارستان طالقانی آبادان فقط بیماران آنفولانزایی و سرماخوردگی را پذیرش کند و سایر بیماران را نپذیرد، افزود: در حال پیگیری هستیم و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حال انجام است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در آبادان یک مورد کروناویروس مثبت اعلام شده، تلاش ما بر این است تا بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب (ع) را برای مداوای بیماران این ویروس در نظر بگیریم که البته این بیمارستان باید تجهیز شود.

موسوی بیان کرد: در این باره با استاندار خوزستان و رییس دانشکده علوم پزشکی مذاکرات انجام شده و آنها نیز برای انتقال بیماران به این بیمارستان صحرایی موافقت کرده اند.

وی افزود: وزارت بهداشت مواد ضدعفونی و ماسک را فعلا از داروخانه ها تحویل گرفته و امروز در این زمینه پیگیری کرده ایم که مقرر شد دانشکده علوم پزشکی آبادان مراکزی را برای ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی آبادان برای مقابله با شیوع کرونا کنترل می شود

مبادی ورودی آبادان برای مقابله با شیوع کرونا کنترل می شود