مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-28پزشكي

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است


کارشناس مسئول و فوق تخصص مراقبت های ویژه بیمارستان علی اصغر (ع) گفت: طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در فارس در نظر گرفته شده است.

- شیراز- کارشناس مسئول و فوق تخصص مراقبت های ویژه بیمارستان علی اصغر (ع) گفت: طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در فارس در نظر گرفته شده است.

دکتر عبدالله خالو پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: کرونا همچون تمامی بیماری های ویروسی شایع بوده و تنها نکته تفاوت این بیماری با سایر بیماری های ویروسی میزان شیوع آن است.

فوق تخصص مراقبت های ویژه بیمارستان علی اصغر اضافه کرد: میزان مرگ و میر در این بیماری به نسبت سایر بیماری های ویروسی کمتر بوده و تنها موضوع در این بیماری میزان شیوع است.

خالو با اشاره به این موضوع که بهداشت فردی عاملی برای کاهش گسترش این بیماری است تاکید کرد: یکی از اصلی ترین روش های که منجر به کنترل شیوع این بیماری خواهد شد رعایت بهداشت فردی است.

او اضافه کرد: در کنار رعایت بهداشت فردی بایستی در رفتارهای اجتماعی نیز با رعایت بهداشت اجتماعی منجر به محجور شدن این ویروس در سطح جامعه شده و از انتشار انفجاری این ویروس جلوگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است

تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است