مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:162020-02-28ورزشي

فتح الله زاده: باید برای هواداران استقلال روزهای خاطره انگیزی رقم بزنیم


با اینکه 6 سال در استقلال حضور نداشتم، اما هواداران همواره محبتشان را از من دریغ نکردند و باید روزهای خاطره انگیزی برای آنان رقم بزنیم.

- علی فتح الله زاده پس از انتصابش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: از هواداران استقلال تشکر می کنم که همواره لطفشان شامل حال بنده شده است، با اینکه 6 سال در استقلال حضور نداشتم اما همواره محبتشان را از من دریغ نکردند و همیشه گفته ام و باز تاکید می کنم به عشق هواداران دوست داشتنی استقلال زنده هستم.

وی افزود: از اعتماد مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم در این راه موثر باشم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شرایط سخت است اما با توکل به خداوند و دوستان خوبم در هیات مدیره باشگاه استقلال تلاش می کنم تا استقلال را به آن جایگاهی که شایسته نامش است، برسانم.

فتح الله زاده در خصوص اینکه بدهی و مشکلات مالی زیاد استقلال کار شما را سخت نمی کند؟ اعلام کرد: استقلال همیشه بدهی داشته است ولی من یک مجموعه فنی خوب و بازیکنان با غیرت دارم که باعث می شود استقلال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الله زاده: باید برای هواداران استقلال روزهای خاطره انگیزی رقم بزنیم

فتح الله زاده: باید برای هواداران استقلال روزهای خاطره انگیزی رقم بزنیم