مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-28اقتصادي

افزایش 120 درصدی سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: امسال 198 میلیارد ریال در صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان سرمایه گذاری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایش 120 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، عبدالله یوسفی اظهار کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی موجب افزایش درآمد روستاییان، افزایش بهره وری، ایجاد ارزش افزوده محصولات کشاورزی، کمک به کاهش ضایعات بخش کشاورزی، جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کمک به اشتغال موجود می کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 198 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی استان انجام شده است که نسبت به سال گذشته افزایش 120 درصدی داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: در این مدت 11 فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان با سرمایه گذاری 198 میلیارد ریال در زمینه های بسته بندی بذر گندم، جو و حبوبات، بسته بندی زعفران، بسته بندی عسل، تولید خوراک آماده دام و طیور، سردخانه دو مداره، تولید انواع عرقیات، عصاره و اسانس گیاهی، تولید و بسته بندی انواع میوه، صیفی جات و سبزیجات خشک و پنبه پاک کنی صادر و با صدور این پروانه ها، زمینه اشتغال 99 نفر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی

افزایش 120 درصدی سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی خراسان شمالی