مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-27پزشكي

بستری شدن 1260 بیمار مشکوک به کرونا در گیلان 400نفر بهبود یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی شاد نوش شامگاه پنجشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اینکه بیمارستان رازی به عنوان مرکز درمانی بیماران کرونا کاملاً تخلیه شده است، افزود: 300 تخت بیمارستای برای خدمات رسانی به این بیماران در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در روزهای اخیر موفق شدیم زیرساخت ها و امکانات تشخیصی آزمایشگاهی این ویروس را در استان گیلان آماده بهره برداری کنیم.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در کنترل ویروس کرونا در گیلان در راستای مقابله و پیشگیری این ویروس سایر نهادها از جمله بسیج، هلال احمر و باقی سازمان ها به صورت جدی وارد عمل شده و مشارکت می کنند، تصریح کرد: در حال حاضر پزشکان با انگیزه و با روحیه بهتری در حال انجام وظیفه هستند امیدواریم در روزهای آینده در حوزه درمان نیز بتوانیم امکانات و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

شاد نوش با تأکید بر اینکه قصد نداریم مردم را ترسانده و نسبت به این ویروس مضطرب کنیم اما شهروندان باید آن را جدی بگیرند، بیان کرد: این ویروس بسیار ظریف است به گونه ای که با یک شستشوی ساده دست از بین می رود اما از سوی دیگر بسیار مرموز بوده و به سرعت شیوع پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای طی کردن این مرحله نیازمند یک انضباط اجتماعی هستیم، تصریح کرد: متأسفانه با تردد در سطح شاهد عدم جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 1260 بیمار مشکوک به کرونا در گیلان 400نفر بهبود یافتند

بستری شدن 1260 بیمار مشکوک به کرونا در گیلان 400نفر بهبود یافتند