مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-27پزشكي

استقرار تیم های تست کرونا در مبادی ورودی یک واحد بزرگ تجاری اصفهان


محمدحسین عبداللهی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام به منظور پیشگیری از ورود افراد مبتلا به کرونا به این مجموعه در پنج ورودی اصلی آن انجام می شود و تیم های پایش از همه مراجعه کنندگان تست درجه تب می گیرند.

وی بیان کرد: سایر ورودی های این مجموعه تجاری و فرهنگی مسدود شده و رفت و آمد فقط از این پنج ورودی انجام می شود.

مدیر روابط عمومی این مجموعه تجاری با بیان اینکه روند رفت و آمد و خرید شهروندان در این مجموعه به صورت عادی در جریان است، ادامه داد: فعالیت گیت های تست کرونا با توجه به نیروی انسانی و امکانات موجود، با همکاری واحد پرستاری مجموعه برپا شده است و تا رفع کامل خطر ویروس کرونا ادامه دارد.

به گفته عبداللهی، با توجه به شرایط موجود این مجموعه تا این لحظه برای حفظ سلامت مشتریان خود تمام اقدامات پیشگیرانه در مورد بیماری کرونا را انجام داده و این فعالیت ها تا برطرف شدن کامل این تهدید همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که طبق گفته وزارت بهداشت، ویروس کرونا از طریق تماس مستقیم با قطره های تنفسی فرد آلوده (ازطریق سرفه و عطسه) و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می شود، خاطرنشان کرد: پله های برقی و هندریل­ های آن، آسانسورها، سرویس­ های بهداشتی و فودکورتهای مجموعه(بخصوص میز و صندلی­ های موجود در آن­


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های تست کرونا در مبادی ورودی یک واحد بزرگ تجاری اصفهان

استقرار تیم های تست کرونا در مبادی ورودی یک واحد بزرگ تجاری اصفهان