مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-27سياسي

مجمع مدرسین درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، در این پیام آمده است: خبر درگذشت اندیشمند فرهیخته، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید هادی خسروشاهی (رحمت الله علیه) موجب تالم و تاثر گردید.

این اطلاعیه حاکی است: وی از اوان جوانی به فعالیت در حوزه فرهنگ و اندیشه مشغول بود و از پیشتازان فعالیت مطبوعاتی در حوزه علمیه قم بود.

آن مرحوم عمر با برکت خود را در راه تحقیق، پژوهش، تالیف، روشنگری و پاسداری از اندیشه اسلامی و ارتباط با اندیشمندان و مطبوعات جهان اسلام به کار برد.

در این اطلاعیه ذکر شده است: این مصیبت وارده را به خانواده محترم، فرزندان، کلیه بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند بارتعالی برای آن مرحوم علو درجات و حشر با ائمه معصومین را مسئلت داریم.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی که از چند روز قبل در قم گرفتار بیماری کرونا شده بود، دیروز به بیمارستان منتقل و پس از تایید تست کرونا بستری شد، اما به دلیل کهولت سن صبح امروز پنجشنبه در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

خسروشاهی، در سال 1317 در تبریز (استان آذربایجان شرقی) در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد؛ تاریخ سه قرن از حیات و کوشش علمی و فقهی اجداد وی که جملگی از علمای بزرگ و فقهای نامدار ایران و عراق در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مدرسین درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت

مجمع مدرسین درگذشت استاد خسروشاهی را تسلیت گفت