مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-27سياسي

نظارت بر داروخانه های خراسان رضوی تشدید شد


دکتر علی روحبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی های انجام شده تاکنون موردی از گرانفروشی اقلام پیشگیری از کرونا نظیر ماسک، الکل و ژل ضد عفونی در داروخانه های زیرپوشش این دانشگاه مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: در قالب گشت های مشترک با نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظارتی و سازمان تعزیرات حکومتی تاکنون از 55 داروخانه در مشهد بازرسی شده که از بین پرونده های بررسی شده تاکنون گرانفروشی مشاهده نشده است.

وی گفت: در اجرای این طرح علاوه بر داروخانه ها از مراکز و انبارهای توزیع تجهیزات پزشکی در مناطق زیرپوشش نیز بازدید صورت گرفته است که تاکنون هیچگونه موردی که منجر به احراز تخلف شود، مشاهده نشده است.

روحبخش افزود: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون نشست های مختلف با محور تامین دارو و ملزومات استراتژیک، بهینه سازی انبار دارو و ملزومات استراتژیک، تهیه لیست اقلام مربوط به پیشگیری از کرونا از تمامی مراکز درمانی، خرید اقلام ضروری و تخصیص اعتبار به واحدها، نظارت بر تولید و توزیع ملزومات مصرفی و بازدید از مراکز تولیدی و توزیعی در راستای مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور را با حضور و مسوولان و دست اندرکاران مربوطه برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر داروخانه های خراسان رضوی تشدید شد

نظارت بر داروخانه های خراسان رضوی تشدید شد