مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:052020-02-27اجتماعي

ریزش متعدد بهمن و سنگ در کندوان/ کندوان هنوز برای تردد ایمن نشد


فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت: حور کندوان که طی سه روز گذشته به دلیل ریزش بهمن و سنگ مسدود شده هنوز امکان تردد در آن وجود ندارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باتوجه به پیش بینی هواشناسی و احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ باتوجه به بارش سنگین برف و کولاک از ساعت 18 روز سه شنبه ششم اسفند ماه امسال مسدود اعلام شد.

این انسداد همچنان ادامه دارد و باتوجه سقوط بهمن و ریزش سنگ در این محور امکان بازگشایی آن با توجه به پایان هفته هنوز میسر نشده است.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان درباره آخرین وضعیت محور کندوان در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: محور کندوان که طی سه روز گذشته به دلیل ریزش بهمن و سنگ مسدود شده هنوز امکان تردد در آن وجود ندارد.

محمد احمدی با بیان اینکه از بلوار مرزن آباد تا تونل دهانه شمالی این محور در محدوده مازندران مسدود است، افزود: این محور به دلیل ریزش بهمن و سنگ هنوز برای تردد ایمن نشده است.

وی اضافه کرد: درحال حاضر ماموران راهداری و پلیس راه در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان تصریح کرد: باتوجه به ریزش 12 بهمن و ریزش متعدد سنگ و شدت آن در این محور هنوز مسیر برای تردد ایمن نشده و احتمال بازگشایی آن تا فردا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش متعدد بهمن و سنگ در کندوان/ کندوان هنوز برای تردد ایمن نشد

ریزش متعدد بهمن و سنگ در کندوان/ کندوان هنوز برای تردد ایمن نشد