مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 16:502020-02-27سياسي

لاریجانی درگذشت حجّت الاسلام خسروشاهی را تسلیت گفت


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجّت الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

- پیام تسلیت رییس مجلس در پی درگذشت حجّت الاسلام خسروشاهی دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجّت الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

پیام لاریجانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در پیامی درگذشت حجّت الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی را تسلیت گفت.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم انا لله و انا الیه راجعون رحلت دانشمند فرزانه و عالم مجاهد، مرحوم حجّت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدهادی خسروشاهی (رحمت الله علیه) موجب تالم و تأثر گردید.

سال ها تلاش کم نظیر ایشان در پاسداری از اندیشه و فرهنگ اسلامی که با تحقیق و تألیف آثار ارزشمند و ارتباط مستمر با مجامع فرهنگی و مطبوعات جهان اسلام، توأم بود، در کنار مجاهدت های دوران مبارزات اسلامی، ستودنی و به یادماندنی است.

درگذشت این شخصیّت عالم و محقّق را به پیشگاه حضرت ولی عصر، ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه علمیه قم، شاگردان و ارادتمندان و به خانواده مکرّم و دیگر بازماندگان محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند رحیم، علوّ درجات و رحمت واسعه را برای ایشان طلب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی درگذشت حجّت الاسلام خسروشاهی را تسلیت گفت

لاریجانی درگذشت حجّت الاسلام خسروشاهی را تسلیت گفت