مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 16:102020-02-27اقتصادي

حجم ذخایر سد های تهران به 610 میلیون متر مکعب رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سید حسن رضوی در پاسخ به این سئوال که با بارش های اخیر برای مدیریت سد های تهران چه اقداماتی انجام گرفته است گفت: - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه بارش های دو روز اخیر دو میلیون متر مکعب به حجم ذخایر سد های پنج گانه تهران اضافه کرد گفت:برای مدیریت سیلاب 400 میلیون متر مکعب آب از سد های پنج گانه را خالی نگه داشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو سید حسن رضوی در پاسخ به این سئوال که با بارش های اخیر برای مدیریت سد های تهران چه اقداماتی انجام گرفته است گفت:از قبل برای اینکه برای سد های تهران مشکلی رخ ندهد اقدمات خوبی صورت گرفته است و مخازن سد ها را به نحوی آماده کرده بودیم که مشکلی با بارش های شدید رخ ندهد.

وی افزود:خوشبختانه با همراهی شهرداری تهران در دره های تهران و رودخانه کن اقدامت خوبی صورت گرفت تا بارش ها باعث ایجاد سیلاب نشود چرا که برخی رودخانه ها مثل رودخانه کن دارای سد نیستند و با بارش های سیل آسا دچار مشکل می شوند.

رضوی خاطر نشان کرد:در 48 ساعت گذشته بارش ها از 30 میلی متر میزان بارش ها را به 128 میلی متر هم رساند و به طور متوسط می توان گفت: در استان تهرا میزان بارش ها به 65 میلی متر رسید و خوشبختانه کمترین مشکلی در این خصوص رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم ذخایر سد های تهران به 610 میلیون متر مکعب رسید

حجم ذخایر سد های تهران به 610 میلیون متر مکعب رسید