مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-27سياسي

نماز جمعه این هفته همدان برگزار نمی شود


مسلم مخفی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حسب نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور صحت و سلامتی هم استانی های ، نمازجمعه سراسر استان در این هفته برگزار نمی شود.

تاکنون یک مرد سالخورده به علت ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست داده است همچنین یک مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در این استان شناسایی شده است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ، نتایج آزمایش 10 تن از افراد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در این استان منفی اعلام شده است که تعدادی از این افراد بانوان هستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 245 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 26 نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا، 106 ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده اند.

در نتیجه در مجموع 245 نفر ابتلای قطعی و 26 نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه این هفته همدان برگزار نمی شود

نماز جمعه این هفته همدان برگزار نمی شود