مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:552020-02-27حوادث

دستگیری 13 سارق در اسدآباد/ خودروی حامل زرشک قاچاق توقیف شد


دستگیری 4 سارق در رزن، دستگیری 13 سارق در اسدآباد، توقیف خودروی حامل زرشک قاچاق در بهار، کشف 19 فقره سرقت در نهاوند و دستگیری سارق و کشف 3 فقره سرقت از منزل در فامنین - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری 4 سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رزن با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، یک سارق کابل و سیم برق و همچنین یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری، 2 سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی با هوشیاری مأموران بخش انتظامی درگزین حین سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف 3 فقره سرقت و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیری این سارقان خاطر نشان کرد: هر 4 متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری 13 سارق در اسدآباد فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف 5 فقره انواع سرقت و دستگیری 13 سارق طی 3 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 سارق در اسدآباد/ خودروی حامل زرشک قاچاق توقیف شد

دستگیری 13 سارق در اسدآباد/ خودروی حامل زرشک قاچاق توقیف شد