مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:352020-02-27اقتصادي

اقدامات پیشگیرانه شهرداری اهواز در مقابله با کرونا


شهرداری اهواز در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وحفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است تا در حد توان مدیریتی خود از حجم نگرانی مردم بکاهد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ورود ویروس کرونا به کشور و آمار مبتلایان و جان باختگان، نگرانی های زیادی را برای شهروندان با خود به همراه داشت تا جایی که سؤاستفاده گران با احتکار و انتشار شایعات در تلاش بودند تا در راستای منافع شخصی خود از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

اما شهرداری اهواز در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وحفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است تا در حد توان مدیریتی خود از حجم نگرانی مردم بکاهد.

مهدی داوودی، مدیرکل پشتیبانی شهرداری اهواز در تشریح این اقدامات عنوان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا ،ابلاغیه ای به مناطق ، سازمان ها و مدیریت های مستقل که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند ارسال شده تا بهداشت محیط کار و پرسنل را در جهت رفاه حال شهروندان به بهترین شکل انجام دهند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات شهردار و معاون مالی اقتصادی شهرداری مجوزهای لازم در خصوص تهیه بسته های بهداشتی مربوطه نیز به اماکن عمومی شهرداری اهواز ارسال خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه شهرداری اهواز در مقابله با کرونا

اقدامات پیشگیرانه شهرداری اهواز در مقابله با کرونا