مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 14:052020-02-27ورزشي

احیاء ورزشگاه «آب پخش» پس از 6 سال/ عملیات آبرسانی آغاز شد


عبدالعزیز محمدحسین پور در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان از احیاء تنها ورزشگاه شهر آب پخش خبر داد و اظهار داشت: پس از درخواست مکرر ورزشکاران مبنی بر احیاء تنها چمن طبیعی ورزشگاه شهدا، بخشدار آب پخش قول مساعد مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه را به ورزشکاران داد و امروز شاهد آب رسانی که مهم ترین اصل برای احیاء چمن بود، انجام شده است.

مسؤول ورزش و جوانان آب پخش افزود: لوله گذاری از کانال آبیاری تا چمن ورزشگاه به طول حدودی یک کیلومتر که تمامی لوله های موردنیاز انجام شده است و امیدواریم هر چه زودتر پس از آبیاری، اعتبار وعده داده شده استانداری جهت احیاء چمن اختصاص یابد.

محمدحسین پور خاطرنشان کرد: بخش آب پخش دارای هشت تیم فوتبال فعال در رده های سنی مختلف و 4 مدرسه فوتبال است که برای برگزاری مسابقات به میزبانی آب پخش با مشکل جدی روبرو هستند و این باشگاه ها مجبورند بازی هایی که میزبان هستند، در بخش های مجاور یا مرکز شهرستان به میدان بروند که این روند زیبنده بخش آب پخش که بالغ بر 23 هزار نفر جمعیت و 1500 ورزشکار دارد، نیست.

مسؤول ورزش و جوانان آب پخش ضمن تقدیر از خیرین، بخشدار آب پخش و مسؤولان شهرستانی و استانداری، تصریح کرد: امیدواریم که با قول های مسؤولان، ورزشگاهی که 6 سال است به دلیل بی آبی راکد مانده، احیاء شود و هدیه ای بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء ورزشگاه «آب پخش» پس از 6 سال/ عملیات آبرسانی آغاز شد

احیاء ورزشگاه «آب پخش» پس از 6 سال/ عملیات آبرسانی آغاز شد