مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-27اقتصادي

اماکن تاریخی چهارمحال و بختیاری روزانه ضدعفونی می شود


مهرداد جوادی روز پنجشنبه به خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا در مکان های تاریخی و موزه های این استان انجام می شود.

وی افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکنون ابلاغی برای تعطیلی کامل مکان های تاریخی و موزه ها صادر نکرده است اما در صورت اعلام وزارتخانه، اداره کل برای تعطیلی کامل مکان های تاریخی و موزه های این استان و جلوگیری از ورود بازدیدکنندگان آمادگی کامل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ششم اسفند سال جاری در نامه ای به معاون میراث فرهنگی و معاون گردشگری کشور دستور داد از پذیرش بازدیدکنندگان گروهی در موزه ها و مراکز گردشگری دولتی و خصوصی خودداری شود.

علی اصغر مونسان در نامه خود آورده است: به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور الزامی است ضمن رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری از شیوع این بیماری، به تمامی موزه های کشور شامل دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه های ملی و جهانی، مراکز گردشگری و سایر زیرمجموعه های ذی ربط اعلام می شود از پذیرش بازدیدهای گروهی (دانش آموزی، دانشجویی و غیره) خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن تاریخی چهارمحال و بختیاری روزانه ضدعفونی می شود

اماکن تاریخی چهارمحال و بختیاری روزانه ضدعفونی می شود