مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-27سياسي

دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی به کشورشان بازگردند


دکتر احسان قبول روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی صورت گرفته و اعلام شعبه کنسولی خراسان رضوی، این دانشجویان با استناد به بخشنامه شماره 98451669 اداره پلیس گذرنامه در خصوص خروج و مراجعت بدون درج مهر، منوط به داشتن اقامت معتبر و ارائه کارت دانشجویی می توانند از مرزهای زمینی و هوایی کشور خارج شوند.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل دانشگاه فردوسی مشهد و وزارت بهداشت در مورد ضد عفونی کردن محیط های دانشجویی و استریل کردن بخش های مختلف دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین پیگیری فعالیت آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی این دانشجویان برای فعالیت علمی خود نیاز به حضور فیزیکی در دانشگاه فردوسی مشهد ندارند.

مدیر همکاریهای علمی بین المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در صوتی که امکان برگزاری کلاسی به صوت مجازی وجود نداشته باشد پس از پایان تعطیلات، کلاسهای برگزار نشده به صورت فوق العاده برگزار خواهد شد.

قبول افزود: پس از پایان تعطیلات نوروز، در زمان بازگشت این دانشجویان آنها مانند سایر مسافران در صورت قرنطینه در مبادی ورودی کشور مورد پایش قرار خواهند گرفت با این وجود مرکز سلامت دانشگاه فردوسی مشهد بر سلامت این دانشجویان نظارت خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی به کشورشان بازگردند

دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی به کشورشان بازگردند