مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-27سياسي

اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است


حمزه بروجنی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از سایت های معاند در خصوص اعتصاب غذای تعدادی از زندانیان در یکی از بندهای زندان مرکزی ارومیه خبری درج کرده بود که این امر، زاییده ذهن مسموم و خراب دشمنان نظام است.

وی اظهار داشت: منافقان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه در پی ایجاد جو روانی بر علیه نظام هستند و زندان ها نیز هر چند وقت یک بار مورد هجوم اظهارات کذب این افراد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بند مورد نظر یکی از بندهای بسیار پاک در زندان مرکزی ارومیه است و با توجه به بازسازی های اخیر، علاوه بر زیباسازی این محیط که زندانیان جرایم مالی در آن نگهداری می شوند ، از لحاظ افزایش تعداد حمام و دستشویی هم مورد توجه ویژه قرار گرفته و مجهز است.

اداره کل زندان های آذربایجان غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان های کشور در سال 1364 و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان ها، در این استان تشکیل شد.

این اداره کل دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است

اعتصاب غذای زندانیان در ارومیه کذب است