مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 05:102020-02-27سياسي

استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در استان/ برخورد با شایعه پراکنی در فضای مجازی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای فضای مجازی استان فارس با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی همه ابعاد زندگی بشر را فرا گرفته است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی در جلسه شورای فضای مجازی استان با بیان اینکه دبیرخانه این شورا طی مدت کوتاه از زمان تشکیل فعالیت های گسترده ای داشته است، اظهارداشت: کلیه دستگاه های عضو شورای مجازی با حضور موثر در جلسات هماهنگی می توانند دبیرخانه را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: به دنبال گسترش روز افزون محتواهای مرتبط با ویروس کرونا در جامعه، دبیرخانه شورا در راستای تولید محتوا، اطلاع رسانی و صدور هشدارهای لازم موفق عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط مرکز متنا و نسرا در حوزه تولید محتوا و آموزش سواد رسانه ای ارائه کرد و گفت: سپاه طی سال های گذشته تلاش کرده است که با تولید محتوا در فضای مجازی در کنار اجتناب از تهدیدات و اطلاع رسانی به شهروندان در جهت کاهش آسیب های ناشی از فضای مجازی موثر باشد.

سرهنگ محمد جعفر دوستدار به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای استفاده از فرصت های موجود در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: انتشار موضوعات مذهبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در استان/ برخورد با شایعه پراکنی در فضای مجازی

استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در استان/ برخورد با شایعه پراکنی در فضای مجازی