مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-27بين الملل

امیدهایی که در این برهه کرونایی شکل می گیرد


این روزها که همه جا حرف از کروناست و ترس و نگرانی هایی را برای بسیاری از مردم ایجاد کرده است، روزنه هایی از جنس امید و آرامش برای مقابله با کرونا شکل گرفته که می تواند به کاهش نگرانی ‎های مردمی بینجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، با گسترش ویروس کرونا که از چین آغاز شد و بعد از رسیدن به چندین کشور جهان، ایران را نیز درگیر خود کرده است، نگرانی از گسترش این ویروس در شهرهای ایران منجر به ترس و نگرانی هایی بین مردم شده است.

از سویی تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه فارسی زبان علیه کشور و اعلام آمار غیرواقعی در خصوص مبتلایان و متوفیان ویروس کرونا و از سوی دیگر تبلیغات گسترده در فضای مجازی منجر به ایجاد استرس میان مردم شده به گونه ای که این روزها هر سرماخوردگی ساده ای پای مردم را به مراکز بهداشتی و درمانی باز می کند.

گرچه تبلیغات منفی در فضای مجازی گسترده شده اما برخی کانال ها و گروه های تلگرامی و یا پیام های اینستاگرام نیز سعی دارند با فرهنگسازی درست و اصولی و آموزشِ راههای پیشگیری، مردم را به مبارزه با این ویروس دعوت کنند.

جدای از فرهنگسازی و آموزش هایی که از طریق رسانه های مختلف و فضای مجازی در حال انجام است، دست ها و دلهای مهربانی از میان همین مردم برخواسته اند تا با ارائه خدمات بی منت مردم را به آرامش و دوری از ترس و دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدهایی که در این برهه کرونایی شکل می گیرد

امیدهایی که در این برهه کرونایی شکل می گیرد