مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 03:052020-02-26سياسي

ضدعفونی شبانه اتوبوس های شهری در زنجان


هر شب بعد از اتمام ساعات کاری همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می شود.

- غلامحسن احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمهیدات شهرداری در ارتباط با پیشگیری از شیوع کرونا و مقابله با این بیماری اظهار کرد: در این رابطه ستاد پیشگیری از کرونا تشکیل شده و بر رعایت موارد بهداشتی تأکید شده است.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به نصب توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا در اتوبوس های شهری افزود: همچنین از چند روز گذشته ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شده است.

وی گفت: در همین راستا هر شب بعد از اتمام ساعات کاری اتوبوس های درون شهری، همه ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان ضد عفونی می شود.

احمدی با بیان اینکه در کنار ضد عفونی اتوبوس ها ، تاکسی های درون شهری نیز ضد عفونی می شوند، افزود : هر شب 115 دستگاه اتوبوس و  بین 350 تا 400 دستگاه تاکسی ضد عفونی می شود.

 سرپرست شهرداری زنجان تصریح کرد: روزانه به همه رانندگان تاکسی های درون شهری برای ضد عفونی وسیله نقلیه خود پیامک ارسال می شود و هر شب 350  تا 400 دستگاه تاکسی برای ضد عفونی به سازمان مراجعه می کنند.

وی افزود: شهرداری برای حفظ سلامت کارکنان خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به توزیع ماسک و الکل در میان کارمندان اقدام کرده و به پاکبانان نیز ماسک و دستکش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شبانه اتوبوس های شهری در زنجان

ضدعفونی شبانه اتوبوس های شهری در زنجان