مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-26سياسي

وزارت بهداشت به تامین نیازهای بهداشتی اندیمشک توجه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فریدون حسنوند امروز در تماس با وزیر بهداشت با اشاره به لزوم آگاهی بخشی و تأمین نیازهای بهداشتی شهروندان، اظهار کرد: اقدامات وزارت بهداشت در حوزه پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا بیش از گذشته تسریع شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت بهداشت به تأمین نیازهای درمانی و بهداشتی شهرستان اندیمشک، استان و کشور برای پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا توجه ویژه داشته باشد.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در این تماس با اشاره به پیگیری های فریدون حسنوند برای توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان، تصریح کرد: نیازهای بهداشتی شهروندان اندیمشک در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا در کم ترین زمان ممکن تأمین می شود.

وزیر بهداشت با بیان این که برای مقابله با بیماری کرونا آمادگی مناسب در کشور وجود دارد و شهروندان نگران نباشند، ادامه داد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی می توانند از انتشار بیماری کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بر اساس اعلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در استان خوزستان سه مورد بیمار کرونا شناسایی شده است که از این نفر، بیمار اندیمشکی بر اثر ویروس کرونا جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت به تامین نیازهای بهداشتی اندیمشک توجه کند

وزارت بهداشت به تامین نیازهای بهداشتی اندیمشک توجه کند