مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:102020-02-26سياسي

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای پاسداشت اعتماد مردم لحظه ای کوتاهی نخواهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، زهرا شیخی پس از پیروزی از در انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان به عنوان منتخب مردم این در شهر در یازدهمین دوره انتخاابت مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

- در ابتدای این بیانیه آمده است: سربلندی ملت غیور ایران بود که با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت و سیلی دیگری بر صورت نظام سلطه زد و این گونه نقشه شوم بدخواهان ایران اسلامی را نقش بر آب و با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تجدید میثاق کرد.

شیخی در ادامه این بیانیه آورده است: اینک که اعتماد شما مردم فهیم، مومن، انقلابی و فرهنگ دوست اصفهان نصیب اینجانب شده است، این کسب اعتماد را برای خود یکی از الطاف الهی می دانم و جهت پاسداشت آن لحظه ای کوتاهی نخواهم کرد و متعهد می شوم با همت و تلاش شبانه روزی وبا استفاده از توان فکری جوانان و نخبگان، پیگیر رفع مشکلات مردم کشور به ویژه شهر و استان اصفهان باشم.

وی در پایان تصریح کرده است: در این راه با تمسک به اهداف و آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گران قدر و نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اللهخامنه ای(مدظله العالی) و با بهره مندی از رهنمودها و نصایح علما و مراجع عظام تقلید و همراهی و پشتیبانی شما مردم عزیز بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای پاسداشت اعتماد مردم لحظه ای کوتاهی نخواهم کرد

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم: برای پاسداشت اعتماد مردم لحظه ای کوتاهی نخواهم کرد