مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26اجتماعي

هزار و 200 هکتار اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر آب رفت


جلیل بالایی چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی در روزهای گذشته بیش از 100 میلیمتر باران در شهرستان های شرقی استان بارید.

وی افزود: به دنبال این بارش رفته رفته با بالا آمدن آب رودخانه های بالادست و طغیان رودخانه گاماسیاب یک هزار و 200 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان های شرقی کرمانشاه به زیرآب رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ارزیابی خسارت در این مناطق در دست بررسی است و پس از فروکش کردن آب میزان دقیق خسارت وارده مشخص خواهد شد.

بالایی عنوان کرد: همچنین روز گذشته شاهد آبگرفتگی شدید در سطح شهرهای، کرمانشاه، کنگاور، صحنه، هرسین، سنقر و اسلام آبادغرب بودیم که با تلاش نیروهای شهرداری ها مشکل برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بارش ها راه یکی از پل های روستایی منطقه سرفیروزآباد را تخریب کرده است، افزود: در برخی از مناطق راه دسترسی برخی روستاها از جمله میان تنگ منصوری دچار آبگرفتگی شده که بزودی فروکش خواهد کرد.

بالایی با بیان اینکه جاده حمیل به ایلام مسدود شده است، گفت: پس از بارندگی ها در این جاده احتمال ریزش کوه وجود داشت از این رو به منظور جلوگیری از آسیب به مردم این جاده با هماهنگی استانداری ایلام بسته شده بود که به زودی بازگشایی خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 200 هکتار اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر آب رفت

هزار و 200 هکتار اراضی کشاورزی کرمانشاه زیر آب رفت