مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26پزشكي

استاندار قم: مهار کرونا مستلزم کمترین حضور مردم در اجتماعات است


بهرام سرمست چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بابیان این که حضور در اجتماعات در شرایط کنونی بسیار مضر است، افزود: بهترین پیشگیری در مقابل ویروس کرونا، رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه کردن در منزل است تا از این طریق شهروندان از خود و اعضای خانواده شان مراقبت کنند.

وی با اشاره به این که بار روانی و استرس به واسطه کرونا وارد جامعه شده است، اضافه کرد: زمانی می توانیم موج این بیماری را در کوتاه ترین زمان متوقف کنیم که مردم با خودشان همراه، همکار و همدل باشند؛ سلامت مردم برای ما از اولویت اول برخوردار است.

وی ادامه داد: تدابیری برای کنترل بازار و تامین اقلام اساسی، دارویی و بهداشتی پیش بینی شده و به مردم اطمینان خاطر می دهیم تا بتوانیم پشتیبان آن ها باشیم.

سرمست گفت: در حال حاضر تمام دستگاه های اجرایی، امدادی و اورژانسی در آماده باش هستند و برای هرکدام دستورالعمل خاصی تعریف شده و جلسه های ستاد بحران به صورت مرتب روزانه با حضور اعضای اصلی تشکیل می شود.

وی بابیان این که پیگیری های خوبی برای تامین تجهیزات و ملزومات بیمارستان شده است، افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پرداخت حقوق معوق و کارانه کارکنان خدوم بیمارستان ها مساعدت کرده و جای تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها دارد که فداکارانه در راه خدمتگزاری مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم: مهار کرونا مستلزم کمترین حضور مردم در اجتماعات است

استاندار قم: مهار کرونا مستلزم کمترین حضور مردم در اجتماعات است