مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-26اجتماعي

ساخت بنای جدید کانون وکلای یزد آغاز شد


رییس کانون وکلای دادگستری استان یزد در مراسم کلنگ زنی عملیات ساخت محل جدید این کانون گفت: بیش از سه هزار متر مربع زمین در محل جدید مجتمع ادارات واقع در انتهای بلوار شهید قندی اختصاص یافت و به عنوان اولین نهاد در این منطقه آغاز بکار می کند.

محمدحسین جعفری افزود: ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان یزد در فضایی بیش از پنج هزار متر مربع و در چهار یا پنج طبقه احداث خواهد شد و عملیات اخذ پروانه و دیگر اقدامات قانونی آن از طریق شهرداری در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که عملیات ساخت این ساختمان همزمان با هفتم اسفندماه روز وکیل مدافع و شصت و هفتمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری آغاز می شود و ان شاءالله در طی دو سال به معماری زیبا راه اندازی خواهد شد.

جمال الدین عزیزی، شهردار یزد نیز در این مراسم گفت: بسیار قابل تقدیر است که از طریق قانونی و کسب پروانه ساخت این ساختمان آغاز خواهد شد و ان شاءالله با معماری شکیل نیز این ساختمان زبانزد خواهد بود و ما نیز هر چه از دستمان برآید کمال همکاری را داشته و خواهیم داشت.

در این مراسم با حضور رییس کل دادگستری ، جمعی از اعضای شورای شهر یزد و تعدادی از وکلا و مسئولان برگزار شد عملیات ساخت ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بنای جدید کانون وکلای یزد آغاز شد

ساخت بنای جدید کانون وکلای یزد آغاز شد