مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-26سياسي

دیدار معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر دریادار خانزادی


معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در صدر یک هیئت نظامی عالیرتبه این کشور با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده این نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

- معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در صدر یک هیئت نظامی عالیرتبه این کشور با حضور در ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده این نیرو دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز با کشورهای زیادی کمیسیون همکاری مشترک دارد و تعداد این کمیسیون های مشترک با کشورهای همسایه و حتی کشورهایی که خارج از منطقه ما هستند رو به افزایش است، خاطر نشان کرد: هرچقدر این ارتباطات، رفت و آمدها و کمیسیون ها با موفقیت برگزار شود معنای آن این است که ما، هم منطقه امن تر و هم جهان امن تری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره و گفت وگوها به ویژه در حوزه کشورهای همسایه بسیار حائز اهمیت است ، افزود: این نوع تعاملات کمک می کند که همدیگر را بهتر بفهمیم و منافع مشترک و منافع غیر قابل تقسیم را بهتر درک کنیم و امنیت جمعی بیشتری داشته باشیم که این منافع برای هر کشوری بسیار مهم و حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر دریادار خانزادی

دیدار معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر دریادار خانزادی