مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:102020-02-26سياسي

50 درصد از عشایر خراسان جنوبی از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند


با اجرای «پروژه آبرسانی به محلات عشایری» شهرستان زیرکوه که 15 میلیارد تومان هزینه داشته است، حدود 400 خانوار یعنی 50 درصد از جمعیت عشایر خراسان جنوبی با 40 هزار رأس دام از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، آیین افتتاح پروژه آبرسانی به محلات عشایری شهرستان زیرکوه، عصر امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی، رییس سازمان امور عشایر کشور و مسؤولین محلی برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: امروز اگر امنیتی در کشور وجود دارد حاصل حضور عشایر غیور در مرزها و وفاداری شان به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 وی افزود: در 41 سال گذشته با رویکرد نظام جمهوری اسلامی، اقدامات بزرگ و شایسته ای در جهت توجه به روستاییان و عشایر در اقصی نقاط کشور انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به افتتاح این پروژه تصریح کرد: در سال های گذشته در مناطق کویری، آبرسانی با تانکر و به صورت سیار انجام می گرفت و امروز به لطف خدا و با حمایت های دولت، سازمان امور عشایر و تلاش های استانی، شاهد افتتاح این پروژه بزرگ هستیم که امیدواریم با افتتاح آن، همه محلات عشایری بتوانند از آب باکیفیت و سالم بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد از عشایر خراسان جنوبی از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند

50 درصد از عشایر خراسان جنوبی از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند