مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:402020-02-26اقتصادي

اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 10 اسفند ماه در سیستان و بلوچستان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندارسیستان و بلوچستان از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 10 اسفندماه در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در جلسه تنظیم بازار سیستان و بلوچستان افزود: طرح برای نخستین بار در استان و با هدف ساماندهی وضعیت توزیع گاز مایع، جلوگیری از توزیع گاز مایع خارج از شبکه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح ایستگاه های توزیع کپسول گاز مایع در استان جمع آوری خواهد شد، ادامه داد: آن دسته از شهروندانی که پیشتر در سامانه تجارت آسان اقدام به نام نویسی برای دریافت الکترونیکی نفت سفید نموده اند از روز اجرای طرح بعد از اعلام درخواست کپسول گاز مایع مورد نیاز خود به شرکت های توزیع کننده با در دست داشتن کارت بانکی ثبت شده در سامانه، از طریق دستگاه پز عاملین فروش می توانند نسبت به دریافت کپسول اقدام کنند.

وی  افزود: همچنین سایر شهروندان محترم سیستان و بلوچستان که اطلاعات خود را در سامانه ثبت نکرده اند که حدود 20 درصد خانوارها می باشند، نیز نگران دریافت کپسول مایع مورد نیاز نباشند زیرا با هماهنگی با شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان تدابیر لازم برای نام نویسی این افراد اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 10 اسفند ماه در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از 10 اسفند ماه در سیستان و بلوچستان