مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-26بين الملل

آمادگی شرکت های روسیه برای همکاری با همتایان ایرانی در زمینه های مختلف اقتصادی


رییس اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه در دیدار با سفیر ایران آمادگی شرکت های روس و تحت پوشش این اتحادیه را برای کار با همتایان ایرانی در زمینه های مختلف اقتصادی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با  آلکساندر شوخین رییس اتحادیه صنعتگران و کارآفرینان روسیه دیدار و گفتگو کرد.

  در این دیدار طرف روس ضمن خوشامدگویی به سفیر جدید و آرزوی موفقیت برای وی در پیشبرد روابط ایران و روسیه به خصوص در توسعه روابط اقتصادی، آمادگی شرکت های روس و تحت پوشش این اتحادیه را برای کار با همتایان ایرانی در زمینه های مختلف اقتصادی اعلام کرد.

   رییس اتحادیه صنعتگران و کارفرمایان روسیه در این ملاقات با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه روابط خواستار استفاده از این ظرفیت ها، شناسایی موانع و برطرف کردن آنها شد.

  آلکساندر شوخین با اشاره به تشکیل کارگروه همکاری های ایران و روسیه در این اتحادیه، آمادگی این کارگروه را برای نشست مشترک با سفارت به منظور بررسی راه های اجرایی شدن پروژه ها و توسعه روابط تجاری را اعلام کرد.

  سفیر ایران نیز با اشاره به اراده جدی مقامات عالیرتبه ایران برای توسعه روابط پایدار با روسیه، از توجه شوخین به توسعه روابط اقتصادی و حمایت وی از روابط است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت های روسیه برای همکاری با همتایان ایرانی در زمینه های مختلف اقتصادی

آمادگی شرکت های روسیه برای همکاری با همتایان ایرانی در زمینه های مختلف اقتصادی