مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-26اقتصادي

توجه به توسعه کشاورزی اولویت نخست منتخب مردم تربت حیدریه


محسن زنگنه روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: با نگاه به اقتصاد کشورهای توسعه یافته، در می یابیم آنها نیز حرکت های رو به جلو در حوزه اقتصاد را در بخش کشاورزی آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه تربت حیدریه از نظر تعداد معادن جزو سه شهرستان نخست استان خراسان رضوی است ادامه داد: با این حال از نظر میزان برداشت در این بخش، رتبه بیست و سوم استان را دارا هستیم.

وی گفت: منطقه ما نیازمند تحقق سه کار بزرگ است که نخستین آن استقرار نظام عدالت در بخش های مختلف است که این مهم به مرور عملیاتی خواهد شد.

زنگنه با بیان اینکه باید کاری کنیم که همه چیز عادلانه در حوزه انتخابه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه تقسیم شود افزود: این بدان معناست که عدالت در توزیع منابع آب، توزیع تسهیلات، استخدام ها، تقسیم قدرت و هر چیزی که مردم در زندگی با آن سروکار دارند انجام شود.

وی ادامه داد: اقدام دوم تحقق شفافیت در منطقه است و مردم باید بدانند سرنوشت زعفرانی که با عرق جبین تولید می کنند، چه می شود، چه کسی می خرد، کجا فروخته می شود و پول هایش کجاست.

وی گفت: سنگ بنای شفافیت را چنان بنا می کنیم که تبدیل به یک فرهنگ برای مسوولان بعدی شود بطوری که اگر قصد مقابله با آن را داشتند، برای مردم جای سوال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به توسعه کشاورزی اولویت نخست منتخب مردم تربت حیدریه

توجه به توسعه کشاورزی اولویت نخست منتخب مردم تربت حیدریه