مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-26حوادث

زورگیر خشن با 100 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزچهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ ایوب صالحی گفت: با توجه به مراجعه چند شهروند اخباری مبنی بر زورگیری جوان 30 ساله ای با سلاح سرد به کلانتری 149 امامزاده حسن گزارش شد که تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

صالحی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی پی بردند که زورگیر خشن از مردی 40 ساله نیز 2 میلیون تومان وجه نقد و گوشی موبایلش را زورگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویری از چهره سارق بدست بیاورند، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و تصویر وی در آلبوم مجرمان نگهداری می شود.

رییس کلانتری 149 امامزاده حسن ادامه داد: ماموران عملیات کلانتری در تجسس های میدانی اطلاع پیدا کردند که این سارق ساکن شمال شهر تهران است، اما 2 پاتوق در جنوب و شرق تهران دارد و برای انجام کارهای تبهکارانه اش در این پاتوق ها زندگی می کند.

نتیجه تحقیقات پلیسی در اخیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور ورود به خانه و دستگیری متهم صادر شد.

وی عنوان کرد: ماموران موفق شدند متهم را در چهارم اسفند ماه در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از خانه وی چند قبضه سلاح سرد، تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیر خشن با 100 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد

زورگیر خشن با 100 فقره سرقت در پایتخت دستگیر شد