مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:302020-02-26اقتصادي

قطع مکرر آب مردم املش را با مشکل مواجه کرد


شهرستان املش در طول سال حدود 100 روز قطعی آب دارد و این در شان مردم این شهرستان نیست.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان املش گفت: شهرستان املش در طول سال حدود 100 روز قطعی آب دارد و این در شان مردم این شهرستان نیست.

محمد رنجبر ضمن ابراز نگرانی از قطعی های مکرر آب در شهرستان گفت: شهرستان املش در طول سال حدود 100 روز قطعی آب دارد و این در شان مردم این شهرستان نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به استعلام از مسئولین مربوطه رفع مشکل آب منوط به چند مورد، از جمله رفع مشکل تصفیه خانه طول لات رودسر و حفر حداقل چهار حلقه چاه آب است که از دست اندرکاران آب استان بطور جدی درخواست داریم برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب اهتمام جدی را در حوزه تامین اعتبار و تخصیص آن به شهرستان داشته باشند.

رنجبر ادامه ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان بدلیل مشکلات قطعی آب گفت: از مدیرعامل آبفای استان درخواست داریم تا راهی برای رفع مشکل و دغدغه بی آبی و قطعی آب پیدا کند، زیرا مردم در شهرستان خصوصا روستاهای اطراف به محض بارندگی مشکلات عدیده ای در حوزه آب دارند.

فرماندار املش با بیان اینکه شهرستان املش یک روستا نیست که در صورت قطعی آب بتوان با یک تانکر آب، مشکل قطعی آب را حل کرد، افزود: باید برای رفع این مشکل تدبیری اساسی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع مکرر آب مردم املش را با مشکل مواجه کرد

قطع مکرر آب مردم املش را با مشکل مواجه کرد