مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 15:152020-02-26سياسي

گسترش پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی به وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مصطفی سالاری در جلسه امضای تفاهم نامه با مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه اظهار داشت: - همزمان با روز وکیل و با امضای تفاهم نامه توسط دکتر سالاری و دکتر بهادری جهرمی صورت گرفت: گسترش پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی به وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضاییه همزمان با روز وکیل تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی و مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه برای ارائه خدمات به این مجموعه به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مصطفی سالاری در جلسه امضای تفاهم نامه با مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه اظهار داشت: پیگیری ها برای انعقاد این تفاهم نامه از چند هفته پیش انجام شد و امروز که روز وکیل است نهایی شده و به امضا می رسد که امیدواریم قدم مثبتی برای خدمت رسانی به قشر موثری از جامعه باشد.

وی افزود: در جامعه مدنی و متمدن وکلا و کارشناسان حقوقی نقش موثری دارند و امیدواریم بتوانیم برای خدمت به این عزیزان گام برداریم.

سالاری ادامه داد: در این تفاهم سعی کردیم که از تمامی ظرفیت های قانونی برای ارائه خدمات به جامعه شریف مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه استفاده کنیم و تعهدات حداکثری برای این مجموعه داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی به وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضاییه

گسترش پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی به وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضاییه