مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:452020-02-26پزشكي

وضعیت تنکابن زرد است/ هیچ موردی از کرونا تایید نشد


فرماندار ویژه تنکابن وضعیت این شهرستان را از نظر شیوع ویروس کرونا زرد بیان کرد و گفت: بیشتر کمبود اقلام بهداشتی در این شهرستان ناشی از نگرانی های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی جو عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با محوریت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با بیان اینکه وضعیت عمومی تعدادی از استان ها را زرد اعلام کردند، گفت: در شرایط زرد، تصمیم ها با اخذ نظر وزارت بهداشت و درمان اجرایی می شود.

حسینی جو افزود: تا کنون 4 نشست درباره چگونگی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در تنکابن برگزار شده و موارد متعددی در این نشست ها بحث و بررسی شد ودر چهارمین نشست ویروس کرونا مقرر شد تا برای تأمین و خرید اقلام بهداشتی و تجهیزات، مسئولان و خیرین به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند.

حسینی جو با بیان اینکه بیشتر گرانی های و کمبودهای اقلام بهداشتی مانند الکل، ماسک و دستکش بار روانی داشته و ناشی از نگرانی های اجتماعی است، اظهار داشت: ارتقا خود مراقبتی، رعایت بیشتر بهداشت فردی و پرهیز از حضور در تجمعات و رفت و آمدهای غیر ضروری بهترین راه پیشگیری از ابتلاء به این ویروس است.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه، در این شهرستان یک مورد فوتی ناشیء از کرونا داشتیم که از استان دیگر به منطقه آمده بودند، تصریح کرد: از 8 نفر افراد مشکوک به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تنکابن زرد است/ هیچ موردی از کرونا تایید نشد

وضعیت تنکابن زرد است/ هیچ موردی از کرونا تایید نشد