مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-26حوادث

خوش گذرانی 10 میلیاردی سرایدار و سرقت از ویلا


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره سرقت از منزل ویلایی شمال تهران به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری پرونده ای با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزلش توسط سرایدار ساختمان به نام غفور 36 ساله از اتباع بیگانه و دستگیری متهم توسط کلانتری 123 نیاوران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارسال شد.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: تحقیقات مأموران کلانتری نیاوران حاکی از آن داشت، شاکی به همراه خانواده اش به خارج از کشور مسافرت و پس از بازگشت متوجه سرقت اموالش از قبیل 3 تخته فرش ابریشم قیمتی به همراه شناسنامه های آنها، یک فقره مجسمه ایتالیایی، هلی شات حرفه ای مجهز به دوربین، مانیتور، دی وی آر، گیتار و غیره به ارزش 10 میلیارد ریال شده است.

وی بیان داشت: متهم مدعی بود، دهم بهمن ماه یکی از دوستانم به نام کریم 37 ساله به همراه دوستش به نام شیرین 29 ساله به محل سرایداری منزل شاکی که محل زندگی من است مراجعه و پس از صرف شام و چایی به خوابی عمیق فرو رفتم، ساعت 9 صبح روز بعد که از خواب بیدار شدم متوجه حضور کریم در کنارم شدم ولی شیرین منزل را ترک کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش گذرانی 10 میلیاردی سرایدار و سرقت از ویلا

خوش گذرانی 10 میلیاردی سرایدار و سرقت از ویلا