مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 10:262020-02-26پزشكي

طلاب جهادی آموزش دیده قمی، پرستار عمومی مبتلایان به کرونا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طلاب جهادی که در نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی قم برای یاری رسانی به بیماران و مبتلایان کروناویروس و آنفلوآنزا اعلام آمادگی کرده بودند، - طلاب جهادی که در نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی قم برای یاری رسانی به بیماران و مبتلایان کروناویروس و آنفلوآنزا اعلام آمادگی کرده بودند، پرستار عمومی مبتلایان به کرونا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طلاب جهادی که در نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی قم برای یاری رسانی به بیماران و مبتلایان کروناویروس و آنفلوآنزا اعلام آمادگی کرده بودند، امروز برای عملیاتی شدن عرصه های فعالیت با دکتر توکلی (نماینده وزارت بهداشت در استان قم) دیدار کردند.

در این دیدار که برخی سرگروه های طلاب جهادی حضور داشتند، زمینه های همکاری در عرصه های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مهم ترین عرصه ای که قرار شد به زودی طلاب جهادی در آن ساماندهی شوند، پرستاری عمومی از مبتلایان کرونا ویروس توسط طلاب آموزش دیده در مراکز درمانی استان است.

فعالیت های تبلیغی و تبیینی و نیز بسته بندی، جابجایی و وزیع بسته های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت به قم ارسال شده، از دیگر زمینه های فعالیت طلاب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب جهادی آموزش دیده قمی، پرستار عمومی مبتلایان به کرونا شدند

طلاب جهادی آموزش دیده قمی، پرستار عمومی مبتلایان به کرونا شدند