مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-26پزشكي

عامل مرگ مادر باردار همدانی مشخص شد


22 مهرماه امسال یک خانم 33 ساله برای انجام زایمان طبیعی به بیمارستان خصوصی بوعلی همدان مراجعه می کند، زایمان به خوبی انجام می گیرد و نوزاد متولد می شود اما پس از گذشت ساعاتی از زایمان، - ایسنا/همدان 22 مهرماه امسال یک خانم 33 ساله برای انجام زایمان طبیعی به بیمارستان خصوصی بوعلی همدان مراجعه می کند، زایمان به خوبی انجام می گیرد و نوزاد متولد می شود اما پس از گذشت ساعاتی از زایمان، مادر دچار اختلال انعقادی و پارگی رحم شده و جان خود را از دست می دهد.

بعد از شکایت انجام شده و ارجاع پرونده به سازمان پزشکی قانونی استان اعلام علت تامه مرگ به اتمام بررسی و آزمایشات حاصل از نمونه برداری های صورت گرفته موکول شد و اکنون بعد از گذشت چند ماه نتیجه نهایی مرگ مادر باردار از طرف این سازمان اعلام شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از بررسی نمونه های مورد آزمایش بیماری خونریزی دهنده که منجر به اختلال انعقادی می شود، عامل فوت این مادر مشخص شده است، اظهار کرد: هر نوع بیماری که باعث خونریزی در فرد شود را شوک خون ریزی دهنده یا بیماری خون ریزی دهنده معرفی می کنند.

دکتر ارتین کمالی با تأکید بر اینکه هنوز قصور پزشکی در این مورد تأیید نشده است، افزود: اگر هر اتفاقی اشتباهاً به قصور پزشکی ربط پیدا کند، انگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل مرگ مادر باردار همدانی مشخص شد

عامل مرگ مادر باردار همدانی مشخص شد