مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 04:552020-02-26سياسي

مشق 11 ساله خراسان جنوبی در آیین نامه اجرایی ساماندهی عشایر


رییس اتحادیه مرزنشینان خراسان جنوبی گفت: آیین نامه اجرایی ساماندهی عشایر طی 11 سال قبل تدوین شده و هنوز بازنگری نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الله نظر اسعدزاده سه شنبه شب در شورای عشایر خراسان جنوبی بیان کرد: آیین نامه اجرایی ساماندهی عشایر در 11 سال گذشته تدوین شده و تاکنون بازنگری نشده است.

وی ادامه داد: همچنین از طرف دستگاه های متولی امر در این آیین نامه تعهدی انجام نشده است و آثاری از آیین نامه در خراسان جنوبی یافت نمی شود.

اسعد زاده با اشاره به مشکلات پیش روی عشایر استان بیان کرد: این قشر در زمینه دریافت تسهیلات به سیستم و سامانه ها دسترسی ندارند که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جذب نیروهای شایسته و توانمند عشایر در دستگاه ها کم رنگ است، اظهار کرد: در برخی استخدامی ها که سهمیه عشایر بوده، عدالت رعایت نشده است.

رییس اتحادیه مرزنشینان خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به هزینه های بالای نگهداری دام، قیمت خرید تضمینی دام با درآمد همخوانی نداشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

اسعدزاده خواستار کمک به عشایر در امر ذخیره سازی علوفه دام عشایر در زمستان شد و افزود: صدور حفر چاه به عنوان پشتوانه دام عشایر از دیگر خواسته های این قشر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق 11 ساله خراسان جنوبی در آیین نامه اجرایی ساماندهی عشایر

مشق 11 ساله خراسان جنوبی در آیین نامه اجرایی ساماندهی عشایر