مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:302020-02-25بين الملل

رییس سابق موساد: تهدید غزه جدی تر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس سابق موساد شلیک راکت از سوی نیروهای مقاومت حماس و جهاد اسلامی به سمت فلسطین اشغالی را بسیار گسترده تر از سال 2014 دانست.

- رییس سابق موساد سه شنبه گفته که تهدید از غزه نسبت به جنگ سال 2014 بیشتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رییس سابق موساد شلیک راکت از سوی نیروهای مقاومت حماس و جهاد اسلامی به سمت فلسطین اشغالی را بسیار گسترده تر از سال 2014 دانست.

به نوشته روزنامه جروزالم پست تامیر پاردو رییس سابق موساد روز سه شنبه در سخنرانی در یک نشستی به میزبانی موسسه اسراییلی سیاست و راهبرد گفت: درباره غزه یا هیچ یک از مسائل مربوط به فلسطین نتوانسته ایم به یک فصل پایانی برسیم.

رییس سابق موساد با ابراز نگرانی از شکست رژیم صهیونیستی در تببین اهداف خود افزود که وضعیت امنیتی در اسراییل وخیم تر شده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نیز به تازگی اعلام کرد که گروه های مقاومت در نوار غزه، با شلیک موشک و راکت به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه، 20 میلیون دلار بر ارتش این رژیم هزینه تحمیل کرده اند.

وزیر جنگ صهیونیستی نیز همزمان با طعنه زدن به رییس سابق ستادمشترک ارتش این رژیم، به صورت ضمنی به ترس از غزه و قدرت جنبش حماس اذعان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: تهدید غزه جدی تر شده است

رییس سابق موساد: تهدید غزه جدی تر شده است