مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25سياسي

فرماندار: توسعه همه جانبه سقز و بانه باید با جدیت دنبال شود


کامیل کریمیان شامگاه سه شنبه در نشست با بهزاد رحیمی منتخب مردم حوزه انتخابیه سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به منتخب مردم و تقدیر از آحاد جامعه برای حضور در انتخابات دوم اسفند، اظهار داشت: توسعه هر دو شهرستان باید به جدبت دنبال شود و از پتانسیل و ظرفیت های موجود به نفع مردم بهره بگیریم.

وی با برشمردن پتانسیل های شهرستان سقز برای تحقق توسعه همه جانبه افزود: سقز شاهراه ارتباطی با استان های همجوار است و در صورت همت همه جانبه با مجموعه فعالیت های عمرانی و زیرساختی در دست اتمام به شهری توسعه یافته در تراز شهرهای بزرگ تبدیل خواهد شد.

کریمیان ضمن تقدیر از محسن بیگلری نماینده دوره قبل این حوزه در مجلس شورای اسلامی، همچنین از تلاش نماینده منتخب برای کسب اعتماد مردم و از صبر و حوصله مردم و مجموعه ستادی کاندیداهای محترم برای حفظ آرامش بخصوص در ایام تبلیغات انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه تمام تلاش ما حراست و صیانت از رای مردم و امانت آنها بود، یادآور شد: امیدوارم کاندیداها با آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف خود فضای رقابت را به رفاقت و همدلی تبدیل و به منتخب مردم در راستای تحقق برنامه هایش کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: توسعه همه جانبه سقز و بانه باید با جدیت دنبال شود

فرماندار: توسعه همه جانبه سقز و بانه باید با جدیت دنبال شود